معمــــــار

معمـــــاری و گاهی تراوشات ذهنی

معمــــــار

معمـــــاری و گاهی تراوشات ذهنی

نظرات کمه!

سلام.

می خواهم بگویم نظرات خیلی کم هستند.

به این دلیل که وبلاگ من تازه تاسیس است از شما بازدید کنندگان محترم خواهش می کنم من را یاری کنید.

با معرفی این وبلاگ به دوستان خود و یا قرار دادن لینک و لوگو در صفحه ی خود می توانید کمک بزرگی به من بکنید.

اگر دوست دارید من هم می توانم لوگو و یا پیوند(لینک) شما را در اینجا بگذارم.

حتماْ در قسمت نظرات بگویید.

در آینده مطالب بسیار پر باری از این وبلاگ در شبکه ی اینترنت پخش خواهد شد.

متشکرم.

محمد احمدوند

Archiran@gmail.com

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:11 ق.ظ http://www.faraway.blogsky.com

سلام دستت درد نکنه که سعی داری علاقه خودتو به دیگران هم معرفی کنی.یه بلاگ معماری میشناسم که شاید یه دردت بخوره.توی گوگل بهرام هوشیار یوسفی رو سرچ کن.

شهرساز جوان جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 ق.ظ

جناب آقای احمدوند
ضمن عرض سلام و تشکر مجدد از سایت بسیار خوب شما
من همواره از خواندن مطالب سایت شما بسیار لذت برده ام اما یه سوالی ازتون دارم و آن هم علت این همه حساسیت شما در مورد تعداد نظرات است! نمی دانم چرا این ذهنیت برای شما وجود دارد که اگر برای شما ننویسند لابد مطالب شما را هم نخوانده اند؛ در صورتی که اصلا" اینطور نیست. جسارتا" پیشنهاد می کنم که به هر ترتیبی که خودتان می دانید حساسیت ذهنتون را راجع به این موضوع کم کنید من مطمئن هستم که در اینصورت همه چیز درست خواهد شد.
با آرزوی موفقیت و بهروزی شما؛ من انشاالله با شروع ترم جدید وبلاگ بسیار خوب شما را به همه دوستان معرفی خواهم کرد.

دلیل این حساسیت اطلاع از سلیقه و انتقادات خوانندگان محترم است.
از راهنماییتان متشکرم.

من نیز سعادت شما و همه ی هنر مندان دنیا را از اهورا خواستارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد