معمــــــار

معمـــــاری و گاهی تراوشات ذهنی

معمــــــار

معمـــــاری و گاهی تراوشات ذهنی

قابل توجه معماران و طراحان صنعتی؛ مسابقه طراحی صندلی

 
OFS and The Hot Seat competition will award three finalists a trip to Dallas to present their designs in person at the opening of the OFS Dallas Showroom on April 27, 2006.این مسابقه توسط OFS و متروپولیس برگذار می شود.
جایزه فینالیست ها مسافرت به تگزاس برای نمایش پروژه هایشان
در افتتاحیه نمایشگاه OFS در دالاس در 27 آوریل 2006 است.
معیارهای طراحی:
•استفاده از چوب در مصالح مصرفی
•پایدار، مدرن، قابل دسترس
•توجه به محیط پیرامون
•استفاده از تکنولوژی
هیات داوران:
سوزان اسنیسی: ویراسدار مترو پولیس
لیندا اسمیت: مسوول شرکت آموزش-کار
تیم مورفی: برنده مسابقه صندلی برقی2005
پایان ثبت نام 31 مارس 2006 است.

 

 

 

پیوند مرتبط:
http://www.ofsthehotseat.com/hs2

منبع : آرونا

تسلیت

تاسوعا

 

حسین

 

آزادگی

 

اسلام

 

انسان

 

زندگی

 

......

شما بگوئید

نظرات کمه!

سلام.

می خواهم بگویم نظرات خیلی کم هستند.

به این دلیل که وبلاگ من تازه تاسیس است از شما بازدید کنندگان محترم خواهش می کنم من را یاری کنید.

با معرفی این وبلاگ به دوستان خود و یا قرار دادن لینک و لوگو در صفحه ی خود می توانید کمک بزرگی به من بکنید.

اگر دوست دارید من هم می توانم لوگو و یا پیوند(لینک) شما را در اینجا بگذارم.

حتماْ در قسمت نظرات بگویید.

در آینده مطالب بسیار پر باری از این وبلاگ در شبکه ی اینترنت پخش خواهد شد.

متشکرم.

محمد احمدوند

Archiran@gmail.com